fbpx

Visual identity voor Stekz

Stekz is een internationale leider in het creëren van op maat gemaakte softwareoplossingen die van bedrijven digitale winnaars maken. Deze super innovatieve club uit Groningen klopte bij ons aan met de behoefte om van Stekz een sterk merk te maken. 

In een Brandforce sessie brachten we met elkaar de gewenste merkidentiteit in kaart. “At Stekz we love to challenge the status quo. We believe that digitalization must be done better. We have the ultimate goal of making it as easy as possible to design and build super-efficient software systems. Let’s change software development! As experts in business digitalization we know just how to do it.” 

We ontwikkelden een nieuw logo en bijbehorende visuele identiteit gebaseerd op de revolutionaire BizDevOps-methode die Stekz hanteert. Deze drietraps-benadering geeft de business de leiding over softwareontwikkeling en zorgt ervoor dat iedereen elkaar begrijpt; van Business, naar Development tot Operations. De nieuwe pay-off ‘Next level ideas. Next level software’ geeft overtuigend de essentie van het merk en de merkambitie weer. 

Thinking different means doing different things. Daarom heeft Stekz een sprekend kleurenpalet gekregen en spelen illustraties een belangrijke rol in de nieuwe stijl. Let’s talk ideas!

Merkstrategie. Identiteit. Positionering. Logo. Huisstijl. Brand identity. Visual identity. Webdesign. Motion design.