Al meer dan 115 jaar zet Laméris zich als totaalleverancier voor poliklinieken en operatiekamers in om medische specialisten te laten excelleren .
Laméris begrijpt dat een kliniek of operatiekamer meer is dan een ruimte gevuld met apparatuur en meubels. Het moet een omgeving zijn waar specialisten prettig en ergonomisch kunnen werken, zodat zij kunnen excelleren in hun vak. Tegelijkertijd moet het een ruimte zijn waar patiënten zich comfortabel en op hun gemak voelen.
Met deze visie in gedachten biedt Laméris een zorgvuldig samengesteld totaalconcept dat het volledige spectrum voor de specialist omvat. Deze aanpak waarbij de mens centraal staat, maakt Laméris uniek.
In de communicatie speelt fotografie een grote rol waarin we het volledige spectrum hebben gevisualiseerd. Door gebruik te maken van het complete kleurenspectrum in de beelden, hebben we een onderscheidende visuele stijl ontwikkeld die de identiteit van Laméris versterkt.
De nieuwe visuele identiteit is vertaald naar diverse uitingen, waaronder een vernieuwde website, opvallende beursstands, divers drukwerk, online middelen én een opvallende vrachtwagentrailer.
Daarnaast ontwikkelden we het Clinic Complete Wheel: een model waarin we laten zien dat Laméris overal bij stil staat. Door goed te luisteren brengt Laméris wensen, eisen en behoeften in kaart, zodat specialisten optimaal ondersteund worden. Dit model weerspiegelt de unieke manier waarop Laméris denkt en werkt. Het Clinic Complete Wheel speelt een sleutelrol in presentaties, adviestrajecten en verkoopgesprekken. Omdat iedere kliniek unieke prioriteiten heeft, kan Laméris het model flexibel aanpassen op specifieke behoeften.
Merkstrategie. Identiteit. Positionering. Visuele Identiteit. Webdesign. Campagne.