fbpx

Wender. Voor een veilig eigen leven.

Zienn en Het Kopland werken al langere tijd intensief samen. Vanaf 2021 gaan zij samen verder onder de nieuwe naam Wender. Onze strategen en creatieven mochten vormgeven aan deze communicatieve fusie.

Wender biedt opvang en ondersteuning bij dak- en thuisloosheid en huiselijk geweld. Of bij het voorkomen daarvan. Wender is een betekenisvolle naam. Het staat voor draaien, keren, wenden. Het staat symbool voor mensen die op een keerpunt in hun leven staan. Die een nieuwe, positieve wending aan hun leven willen geven. Voor de introductie lieten we een choreografie maken. Omdat moderne dans bij uitstek een kunstvorm is die gaat over wenden en keren.

Het typografische logo van Wender staat symbool voor ‘op weg helpen’. Het illustreert de weg die cliënten afleggen. Op zoek naar een veilig eigen leven. In de introductiecampagne staan echte cliënten centraal. Over hun stijlvolle zwart-wit portretten plaatsten we een bijbehorend ‘krachtwoord’, dat laat zien wat een kanteling van je leven met je doet. Op wender.nl lees je hun volledige krachtverhalen.

Merkstrategie. Identiteit. Positionering. Naamcreatie. Logo. Huisstijl. Brand identity. Visual identity.  Webdesign. Motion design. Campagne.