fbpx

TakeAware, friendly disposables

TakeAware wil het anders doen in de wereld van verpakkingsmateriaal voor de horeca: geen plastic meer, maar al het eten en drinken in duurzame disposables. Ze stoppen niet totdat plastic tot het verleden behoort! Dizain hielp ze met het bepalen van hun strategie en positionering, om van daaruit een nieuwe merknaam, visuele identiteit en webshop te creëren.

Uit de nieuwe naam spreekt al de ambitie van het merk: bewust (aware) bezig zijn met duurzaamheid, met het gemak van take-away voedsel.  TakeAware wil het vooral leuk en toegankelijk houden. Zo bedachten we de descriptor: ‘friendly disposables’. Ze maken het milieu blij met hun duurzame producten, maar ook bijvoorbeeld hun klanten met hun snelle service. Deze knipoog laat Dizain terugkomen in alle middelen. Zowel online als offline. Zo wordt iedereen hapje voor stapje duurzamer .

Merkstrategie. Identiteit. Positionering. Naamcreatie. Logo. Huisstijl. Brand identity. Visual identity. Webdesign. Campagne.