fbpx

JALLA JALLA. North African Fast Cuisine.

Chef-kok Steven Klein Nijenhuis tovert dagelijks de meest fantastische gerechten op tafel in sterrenrestaurant Herberg onder de Linden. Steven wil goed eten voor iedereen betaalbaar maken en zette vanuit die gedachte een tweede merk in de markt: Jalla Jalla.

Jalla Jalla richt zich op de festivalbezoekers in ons land met smaken geïnspireerd op de Noord-Afrikaanse keuken. Festivalfood gekenmerkt door veel smaak, verse producten en duurzaamheid.

Dizain ontwikkelde de visual identity voor dit nieuwe merk. Geïnspireerd door het schilderij “Three monkeys stealing fruit” van Frans Snyders kozen we voor een aapje als beeldmerk. Food so good you wanna steal it… De typografie is gebaseerd op Noord-Afrika met een hedendaagse twist. Jalla Jalla betekent “snel, snel”. Deze dubbeling in taal voerden we door in het copyplatform. Wij zeggen: lekker, lekker.

Logo. Huisstijl. Brand identity. Visual identity.