fbpx

Hanzehogeschool Groningen. Share your talent. Move the world.

Hanzehogeschool Groningen wil als kennisinstelling van betekenis zijn voor de wereld. Samen met partners met dezelfde idealen werkt de hogeschool met onderwijs, innovatie en praktijkgericht onderzoek aan vernieuwing en een leefbare toekomst. Studenten, medewerkers en partners hebben daarbij dezelfde motivatie: een bijdrage leveren aan het oplossen van maatschappelijke vraagstukken. Kortom: de Hanzehogeschool is een ‘engaged university’. Wij vertaalden dit in de krachtige essentie ‘Share your talent. Move the world’. Deze zin is meer dan de slogan van de onderwijsinstelling. Hij is verankerd in het hele wezen van de Hanzehogeschool Groningen en vastgelegd in de onderwijsvisie.

Dizain is al ruim tien jaar de strategische en creatieve partner van de Hanze. We ontwikkelden onder meer de brandstory, de huisstijl en de ‘engaged’ communicatiethematiek. We dachten mee over de strategie en de creatieve vertaling van het meerjarenbeleid en maakten de communicatiestijl van de Hanze Masters en HanzePro (deeltijdaanbod voor professionals). Ook verzorgen we de succesvolle campagne voor arbeidsmarktcommunicatie.

Merkstrategie. Identiteit. Positionering. Huisstijl. Brand identity. Visual identity. Webdesign. Campagne.