Jr. merk- en communicatie-strateeg (36 uur)

Er komen in jouw vakgebied zelden echt mooie vacatures voorbij, maar wij hebben er nu eentje hoor! Dizain zoekt namelijk een jr. merk- en communicatiestrateeg die het heerlijk vindt om onze fans te adviseren op strategisch, tactisch en operationeel niveau. Jij denkt in geïntegreerde oplossingen en ademt digitale marketing.

Als jr. strateeg ben jij ons gezicht richting veel van onze klanten. Zij zien jou als volwaardige sparringpartner. Aan tafel ben jij in staat hun probleem, vraagstuk of uitdaging te doorgronden. Je bedenkt oplossingen en strategieën en weet deze te vertalen in logische vervolgstappen die helder zijn voor de klant én voor onze studiomedewerkers. Samen met onze creatieve teams leg je het fundament onder de strategie en creatie voor onze fans en leveren je daarmee een waardevolle bijdrage aan hun merkdoelstellingen.

'je bent sparringpartner op strategisch, tactisch en operationeel niveau'

Wat moet je kunnen?

  • Je staat stevig in je schoenen: je bent aanwezig bij onze Brandforce-sessies en/of briefings met de klant en je bent ook in staat om deze sessie te leiden.
  • Je hebt een vlotte pen: je werkt net zo gemakkelijk de uitkomsten van strategiesessies met de klant uit in inspirerende merkmanifesten als dat je doordachte plannen van aanpak opstelt.
  • Samenwerken is je tweede natuur: je ontwikkelt samen met het creatieve team strategische en creatieve oplossingsrichtingen, campagnes en thematieken voor onze klanten. Je speelt een belangrijke rol in het onderbouwen van onze ideeën.
  • Je weet van iets moeilijks iets makkelijks te maken: je kunt doordringen tot de kern van (vaak complexe) communicatievraagstukken en komt met concrete vervolgstappen.
  • Je houdt van een goede discussie: je bent sparringpartner op strategisch, tactisch en operationeel niveau. Met onze klanten, maar ook intern.
  • Je weet waar je over praat: je bouwt een gefundeerde mening op over de merken en communicatie van onze klanten en durft deze mening te ventileren.
  • Jouw schaap heeft meer dan vier poten: je begrijpt dat je als strateeg een groot deel van je tijd eigenlijk als functieomschrijving ‘communicatieadviseur-accountmanager-regelaar-terugkoppelaar-brandenblusser’ hebt.
  • Je bent ook van de portemonnee: op basis van je plannen van aanpak stel je ook de bijbehorende offertes op en weet je onze klanten te overtuigen van de inhoud ervan.

Wie ben jij?

Jij bent een enthousiaste en ambitieuze jonge professional met een afgeronde HBO- of WO-studie in de pocket. Jij hebt een voorliefde voor ‘branding’ en communicatiestrategie. Jij hebt een aantal jaren werkervaring opgedaan (wij worden jouw tweede of derde werkgever) in ons vakgebied, hebt ook wel eens bij bureaus binnengekeken en staat te popelen om nu eindelijk het ‘echte werk’ te mogen doen.

'jij weet van iets moeilijks iets makkelijks te maken'

Competenties

  • Passie voor het vak.
  • Geloof in eigen kunnen.
  • Lef om je uit te spreken.
  • Communicatief zeer vaardig.
  • Commercieel vaardig.
  • Leergierig.
  • Mensen vinden jou leuk.

Interesse?

Dat verbaast ons niets! Stuur uiterlijk 19 februari je motivatie en CV naar rene@dizain.nl

Meer artikelen